علی قاسمپور رییس شورای شهرستان:

مسوولان‌ استانی و بخش برای رفع مشکلات بخش آسارا در جلسات حضور یافته و پاسخگو باشند


مسوولان‌ استانی و بخش برای رفع مشکلات بخش آسارا در جلسات حضور یافته و پاسخگو باشند
شناسه خبـر : ۱۱۴۶۸۹ سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

علی قاسمپور در جلسه شورای شهرستان که در سالن جلسات بخشداری با حضور اعضای شورای شهرستان و بخشدار آسارا، شهردار آسارا و دیگر مسوولان برگزار شد ضمن پرداختن به شاکله شورای شهرستان و تاثرگذاری آن گفت: شهرستان کرج به دلیل مرکزیت استان و با وجود تعداد جمعیت بسیاری که در دل خود دارد به عنوان مرکز استان و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چندین استان و همچنین جغرافیای خاص خود حدود ۷۰ درصد جمعیت استان در مرکز شهرستان حضور داشته و مشکلات ما با استان تهران در بسیاری از جهات مشترک است.

به گزارش شهروند البرز قاسمپور اظهار کرد: به دلیل این نزدیکی مشکلات تهران نیز به دوش این استان است که از جمله می‌توان به ترافیک این استان اشاره کرد.

 

وی با اشاره به باریک کردن راه جاده چالوس و بستن راه بدون هیچ دلیلی تصریح کرد: در ترافیک ایجاد شده ای که به این دلیل ایجاد می شود و هیچ مبنا و معیاری برای باریک کردن مسیر نمی یابیم چرا که فقط راه باریک می شود و همه خودروها وارد جاده می شوند!

 

این مسوول تاکید کرد: آنجایی که ما می‌گوییم به نمایندگان مردم و دلیل وجود جنبه های شورایی توجه نمی کنند همین‌جاست ماباید مشکلات را از جمله مشکلات جاده را مدیریت کنیم و این مسائل را حل کنیم و به طور کامل تمام کنیم. 

 

وی با اشاره به مشکلات طرح های، حریم رودخانه و .‌‌ .‌ ‌گفت: مدیران بخش های مختلف باید در چنین جلساتی برای رفع مشکلات حضور پیدا کنند و حضور اصحاب رسانه در این جلسه دلیل بر این مهم است که خود ببیند که برخی مسوولان پیگیر بوده و برخی بدون‌توجه هستند و حتا در جلسات شرکت نمی‌کنند ‌.

 

قاسمپور تاکید کرد: با این رویه مشکلات مردم جاده چالوس رفع نمی شود ما پای کار بوده و اهل تعامل هستیم و باید با سنجش مشکلات را رفع و راه کارهای لازم را ایجاد کنیم.

 

رئیس شورای شهرستان بیان کرد: مشکلات را باید شنید و بپذیریم و کار را به جلو ببریم و هر مسوولی باید در حوزه خود به وظایفش بپردازد تا امور بر مدار توسعه و حرکت انجام شود و برای بازه زمانی نیز باید اندیشه کرد تا وقت مردم هدر نرود .

 

وی در بخشی دیگر با اشاره به تاثیر و تاثر از تصمیمات جاده چالوس در حوزه مازندران اظهار کرد: ما نیز باید در این زمینه ورود پیدا کرده و نقش مربوط به خود را داشته باشیم.

 

موضوع مسکن، خارج از بافت، منابع طبیعی و محیط زیست از دیگر مشکلاتی بود که رئیس شورای شهرستان از آن یاد کرده و بیان کرد: در کنار مشکلات باید احوال و زندگی مردم‌نیز دیده شود و بخشی از کار باید بر عهده مردم و بخشی باید بر عهده حاکمیت باشد و حاکمیت نیز نباید به دلیل کمبود بودجه مشکلات را بر زمین بگذارد.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz